System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w sołectwach Bielawki i Malina gm. Kutno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno
tel.: (0-24) 355-70-20
fax: (0-24) 355-70-21
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.bip.gminakutno.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Adres pod którym można uzyskać SIWZ: Gmina Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 100zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w sołectwach Bielawki i Malina gm. Kutno”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: gm. Kutno
4. Opis:
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa:
a) sieci kanalizacji sanitarnej,
b) przykanalików,
c) przepompowni ścieków
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232410-9
6. Wielkość: poniżej 5.000.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zakończenie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30.06.2014r. w tym:
1. w roku 2012:
a) sieć grawitacyjna (S4 do S 67 ; P5 do S82; P2 do S28; S73 do S131 ; S13 do S187; S15 do S192) wraz z przykanalikami
b) sieć tłoczna (S67 do P5; P2 do S59)
c) pompownie – szt. 2 (P5;P2)
2. w roku 2013:
a) sieć grawitacyjna (S18 do S204; S21 do S206; S24 do S209; S221 do P3; S123 doS138; S123 do S145; S125 do S149; S82 do S157; P3-S39 ) wraz z przykanalikami
b) sieć tłoczna (S28 do P3)
c) pompownie – szt. 1 (P3)
3. w roku 2014:
a) sieć grawitacyjna (P4 do S236; P4 do S58; S82 do S88; P6 do S98; S91 do S169.2; S149 do S168.1; S148 do P4; S144.5 do S144; S84.2 do S84.1) wraz z przykanalikami
b) sieć tłoczna (S88 do P6; S39do P4)
c) pompownie – szt. 2 (P4; P6)
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg załącznika nr 3
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum trzy zamówienia w zakresiebudowy, przebudowy kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 4.000.000,00 zł. każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
§ III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg załącznika nr 3
§ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania, iż dysponuje osobami do wykonania zamówienia posiadającymi doświadczenie zawodowe jako kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane:
- w specjalności sieci sanitarnych – minimum 1 osoba
- w specjalności sieci i instalacje elektryczne – minimum 1 osoba
wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Zamawiający dopuszcza także równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej wyżej ustawy – wg załącznika nr 3
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ stosując formułę „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 3,
b) wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI. 1. b) SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi (minimum potwierdzenie wymogu określonego w pkt. VI. 1. c) SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 6
d) oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz osoby te posiadają wymagane uprawnienia – wg załącznika nr 6
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg. załącznika nr 4,
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy (wg. załącznika nr 8),
· aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
· aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
1) pkt. VII ppkt.2 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
§ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 60.000,00 zł. słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
- Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją zawinionego działania którejkolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.
Fakty powyższe zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę muszą być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle.
Strony ustalą nowy termin który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.
- Zmiany wynagrodzenia umownego:
a. w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót,
b. w przypadku zwiększenia (ilościowego) zakresu rzeczowego wynikającego z faktycznego wykonania
c. w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu zamiennego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym
d. wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 15.03.2012 roku godz. 11:00.
2. Miejsce: Gmina Kutno w sekretariacie
3. Otwarcie ofert: dnia 15.03.2012 roku o godz. 11:15
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ:
Tak
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia29.02.2012 r.
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Kutno
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj.29.02.2012 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w sołectwach Bielawki i Malina gm. Kutno”
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.pdf | 2012-02-29 13:45:59 | 158,3KB | |
2 | ogloszenie_zmiana.pdf | 2012-03-09 15:27:53 | 37,2KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf | 2012-02-29 13:45:59 | 366,0KB | 525 razy |
2 | zalacznik_nr_2_kosztorys_uproszczony_bielawki,_malina.pdf | 2012-02-29 13:46:59 | 274,4KB | 698 razy |
3 | Zalacznik_Nr_11_SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA_I_ODBIORU_ROBOT.pdf | 2012-02-29 14:00:35 | 351,8KB | 639 razy |
4 | zalacznik_nr_10_caly.rar | 2012-03-01 13:51:00 | 66,8MB | 484 razy |
5 | zalacznik_nr_10_czesci.part01.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 391 razy |
6 | zalacznik_nr_10_czesci.part02.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 352 razy |
7 | zalacznik_nr_10_czesci.part04.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 364 razy |
8 | zalacznik_nr_10_czesci.part05.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 342 razy |
9 | zalacznik_nr_10_czesci.part06.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 373 razy |
10 | zalacznik_nr_10_czesci.part07.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 381 razy |
11 | zalacznik_nr_10_czesci.part08.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 421 razy |
12 | zalacznik_nr_10_czesci.part09.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 340 razy |
13 | zalacznik_nr_10_czesci.part10.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 344 razy |
14 | zalacznik_nr_10_czesci.part11.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 370 razy |
15 | zalacznik_nr_10_czesci.part12.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 390 razy |
16 | zalacznik_nr_10_czesci.part13.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 4,7MB | 363 razy |
17 | zalacznik_nr_10_czesci.part14.rar | 2012-03-01 13:51:17 | 3,4MB | 370 razy |
18 | zalacznik_nr_10_czesci.part03.rar | 2012-03-01 14:23:37 | 4,7MB | 370 razy |
19 | zalaczniki_SIWZ_wersja_WORD.doc | 2012-03-15 13:59:55 | 11KB | 367 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | SIWZ_zmieniony.pdf | 2012-03-09 15:23:40 | 375,2KB | |
2 | Decyzja_o_uwarunkowaniach_srodowiskowych.pdf | 2012-03-15 13:59:16 | 1,2MB | |
3 | dokumentacja_geotechniczna.pdf | 2012-03-15 13:59:55 | 3,0MB | |
4 | POZWOLENIE_NA_BUDOWE.pdf | 2012-03-15 14:00:16 | 262,5KB | |
5 | pytania_i_odpowiedzi.pdf | 2012-03-15 15:33:24 | 1,2MB | |
6 | pytania_i_odpowiedzi_2.pdf | 2012-03-19 14:46:10 | 970,3KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | POWIADOMIENIE_O_PRZEDLUZENIU_TERMINU_SKLADANIA_OFERT.pdf | 2012-03-09 15:23:40 | 32,8KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wynik_postepowania.pdf | 2012-04-16 11:11:00 | 1,8MB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2012-05-07 10:20:48 | 859,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Kondracki | 29-02-2012 13:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-02-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Kondracki | 07-05-2012 10:20 |